کد مطلب: 107240
سردار نقدي در نشست خبري تشريح کرد
فعاليت ۲۲ ميليون عضو تشکيلاتي و ۲ هزار گردان رزمي در بسيج/ امر به معروف را وظيفه خود مي‌دانيم/ آمادگي ميليونها بسيجي براي اعزام به سوريه و غزه
تاریخ انتشار : 1393/08/26 12:25:26
نمایش : 1106
رئيس سازمان بسيج مستضعفين گفت: بسيج با ۲۲ ميليون عضو تشکيلاتي و ۲ هزار گردان رزمي، پا در رکاب نظام است.
به گزارش هفت چشمه به نقل از فارس، سردار محمدرضا نقدي رييس سازمان بسيج مستضعفين صبح امروز در نشستي خبري که در آستانه آغاز هفته بسيج برگزار شد، طي سخناني، وضعيت امروز بسيج را در اوج اقتدار و شکوفايي و در بهترين شرايط تاريخ خود عنوان کرد، گفت: بسيج با 22 ميليون عضو تشکيلاتي و 2هزار گردان رزمي، پا در رکاب نظام است.
وي افزود: بسيجيان آموزش ديده جنگ نرم، آماده خلق حماسه‌اي بزرگ در اين حوزه هستند؛ حماسه‌اي به عظمت دفاع مقدس.
نقدي تصريح کرد: بسيج حضور گسترده‌اي در عرصه‌هاي اقتصادي، امر به معروف و نهي از منکر، علمي و سازندگي دارد.
وي همچنين شعار هفته بسيج را «بسيج مظهر عزم ملي و مدبريت جهاني» اعلام کرد و گفت: روز 5 آذر، اجتماع ميليوني بسيجيان سراسر کشور برپا خواهد شد.
رييس سازمان بسيج مستضعفين در ادامه از برپايي جشنواره مالک اشتر با حضور هزار اسوه بسيجي و سخنراني سرلشکر فيروزآبادي در روز اول اذر و افتتاح هزار سالن ورزشي «9دي» و «صالحين» در روز دوم آذرماه خبر داد.
نقدي با اشاره به افتتاح شبکه ملي اطلاع رساني بسيج با عنوان «شبکه شباب» -بدون استفاده از اينترنت- همزمان با روز 5 آذر، تصريح کرد: رزمايش گردانهاي بيت المقدس نيز روز 6 آذر در استانهاي منطقه خليج فارس و تنگه هرمز برگزار مي‌شود.
وي با تاکيد بر اينکه هيچکس از حلقه وجوبي امر به معروف خارج نيست و بسيج از تمام ظرفيتها البته با شيوه هاي صحيح در اين امر استفاده مي‌کند، گفت: هيچ مديري نبايد از امر به معروف بترسد چراکه اين تضعيف مديريت نيست.
رييس سازمان بسيج مستضعفين اضافه کرد: اگر قانون امر به معروف هم نبود وظيفه داشتيم به اين امر بپردازيم چون امر به معروف، قانوني است که خدا در قرآن آورده است.
نقدي افزود: برخي مي‌گويند امر به معروف، تضعيف مدير است که اينطور نيست.
رييس سازمان بسيج با بيان اينکه امر به معروف فقط مختص حجاب نيست، اظهار داشت: منکر سياسي و همکاري با دشمن بدتر از منکر حجاب و منکرهاي اخلاقي است و ما منکرات اقتصادي هم داريم که بايد نهي کرد.
نقدي با تاکيد بر اينکه امر به معروف به نفع همه است، خاطرنشان کرد: مسايلي که به نفع همه است را سياسي نکنيم.
وي در بخش ديگري از سخنان خود اظهار داشت: ميليونها بسيجي در ايران اماده اعزام به سوريه و غزه هستند و به ما مراجعه مي‌کنند.
رييس سازمان بسيج با بيان اينکه همه ما مدافع حقوق ملت هستيم، تاکيد کرد: اگر در توافق هسته اي، دولت خدمتگزار از حق ملت کوتاه بيايد که بسيار بسيار بعيد مي دانيم، نه مردم و نه بسيج از انها حمايت نخواهد کرد/
نقدي افزود: مردم و بسيج حامي مذاکره کنندگان هستند چه حقوق ايران در توافق اعاده شود و چه مذاکره را کنار بگذارند.
وي اضافه کرد: امريکا بايد زياده خواهي‌ها را کنار بگذارد تا توافقي عادلانه و بدون اجحاف صورت بگيرد.
رييس سازمان بسيج با بيان اينکه «شبکه اطلاع رساني ملي» براي کشور، حقي مسلمتر از انرژي هسته‌اي است، گفت: مديريت ضعيف و قابل انتقادي در اين عرصه صورت گرفته است.
نقدي با اشاره به اينکه شبکه اطلاع رساني ملي بسيج در 30هزار نقطه مشترک دارد، تصريح کرد: بايد دنبال دستهاي پنهاني باشيم که نگذاشتند وارد اين عرصه شويم.
وي درخصوص جوسازي هاي غربي‌ها پيرامون پرواز نمونه نهايي پهپاد RQ170 ايراني نيز گفت: دشمنان شيطنت کنند تا ببيند پهپاد RQ ايراني سروقت آنها مي رود و شليک مي‌کند تا باورشان شود پروازش نمايشي نبود.
رييس سازمان بسيج، سفارت آمريکا در بغداد را مرکز فرماندهي داعش است و گفت: بسيجيان خيلي دوست دارند به آنجا بروند اما بسيجيان عراق پاي کارند و نياز به ما نيست.
نقدي افزود: من با برخي از آنها همسنگر بودم و مي‌دانم که تجربيات جنگي خوبي دارند.
وي اضافه کرد: نقشه آمريکا «هم مرز کردن» داعش با ايران براي فشار به ما بود.
رييس سازمان بسيج بار ديگر تصريح کرد: نيازي به حضور نظاميان ايران در عراق نيست ولي اگر آموزش بخواهند، انجام مي شود همانطور که تاکنون صورت گرفته است.
انتهاي پيام/
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg